برخی از پیشنهادات مفید برای کراتینین 8.7 مبتلا به نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برخی از پیشنهادات مفید برای کراتینین 8.7 مبتلا به نارسایی کلیه

برخی از پیشنهادات مفید برای کراتینین 8.7 با بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین FailureKidney 8.7 ممکن است نگرانی در مورد آنچه می توانند انجام دهند و چه کاری باید انجام دهند. در اینجا مقاله به برخی از پیشنهادات مفید برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 8.7 را ارائه دهد.

نارسایی کلیه به وضعیت بیماری است که در آن کلیه دیگر کار می کند و به حذف آب کار برکنار شده، سموم و مواد زائد تولید شده توسط بدن ما به اندازه کافی دارد. کراتینین شروع به بالا رفتن از گلومرول زخمی شده اند بیش از 1/3. در همان زمان، بیماران ممکن است فشار خون بالا، نفس دشواری، WELLING یا هر علائم دیگر است. آنها بهتر باید یک رژیم غذایی برنامه ریزی با کم نمک، کم پتاسیم، کم چرب و موارد دیگر. بنابراین، بیماران نیاز به قبول درمان موثر با حداقل تاخیر امکان پذیر است.

دیالیز یک تکنولوژی رایج برای فیلتر کردن خون در دستگاه پزشکی است. آن را می توانید انجام چیزهای غیر ضروری برای کاهش عوارض، اما آن را به بی اشتهایی، پوست خارش، خستگی و غیره منجر می شود. علاوه بر این، بیماران باید به دریافت دیالیز به طور منظم.

پیوند کلیه یکی دیگر از متوسط ​​شناخته شده برای بیماران است. آن را به کلیه آسیب دیده با یک کلیه سالم از دهنده های عملیات جایگزین. چه چیزی بیشتر، بیماران باید داروهای ضد رد در بقیه عمر خود را پس از پیوند موفق کلیه است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که می تواند توسط بیماران انتخاب یک نوع از درمان خارجی طب چینی است. مواد فعال از پودر گیاهان خواهد شد 'پوست و کلیه ها وارد کنید از طریق کیف های پزشکی که پر از پودر گیاه و کاربردی در بیماران بیماران تصویب منطقه Shenshu. سپس عروق بزرگ شده، کنار استاز خون و گردش خون را ارتقا خواهد پیشرفته اطراف را به کلیه بازیابی فراهم می کند.

اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات مفید بیشتر در مورد کراتینین 7.8 مبتلا به نارسایی کلیه، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال یک ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com. ما شما را در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: